Mobilioji programėlė

LKU mobilioji programėlė – jau „Google Play“ ir „App Store“ parduotuvėse!

LKU grupės kredito unijų nariai naudodamiesi mobiliąją programėlę gali atlikti kasdienes finansines operacijas dar patogiau – vos keliais mygtukų paspaudimais. Parsisiųskite, prisijunkite ir atraskite savo kredito uniją telefone!

  • Prisijunkite prie programėlės jau pamėgtomis prisijungimo priemonėmis – mobiliuoju elektroniniu parašu arba kvalifikuota „Smart-ID“ paskyra.
  • Esant galimybei – nustatykite prisijungimą biometriniais duomenimis (piršto atspaudu ar veido atvaizdu) ir prie programėlės prisijunkite dar paprasčiau.
  • Stebėkite visas savo mokėjimo sąskaitas, jų likučius ir išrašus už ne ilgesnį nei 90 dienų laikotarpį.
  • Atlikite mokėjimus tarp savo sąskaitų, į kitas finansų įstaigas, paprastai kartokite jau atliktus mokėjimus arba atsakykite į gautus mokėjimus.
  • Peržiūrėkite paskutinius atliktus mokėjimus.
  • Matykite visas savo mokėjimo korteles (tiek pagrindines, tiek papildomas).
  • Blokuokite savo mokėjimo kortelę, jeigu ji buvo prarasta – pavogta arba pamesta. Būsite nukreipti į mokėjimo kortelių aptarnavimo centrą, kuris dirba visą parą.
  • Matykite savo kredito unijos rekvizitus, esant poreikiui – susisiekite su kredito unija tiesiai iš mobiliosios programėlės.

Kodėl verta naudotis LKU mobiliąja programėle?

Greita – pasieksite savo mokėjimo sąskaitą neatvykę į kredito uniją.

Patogu: Visa informacija apie turimas mokėjimo sąskaitas – vienoje vietoje.

Paprasta: Programėlė sukurta pagal šiandienos vartotojų poreikius.

Saugu: Visos operacijos vykdomos laikantis griežčiausių saugumo standartų.

Kaip pradėti naudotis LKU mobiliąja programėle ?

  • Atsisiųskite programėlę iš „Google Play“ arba „App Store“ parduotuvių.
  • Registruokitės su savo „i-Unija“ naudotojo kodu ir pasirinkta prisijungimo priemone: mobiliuoju e. parašu arba „Smart-ID“.
  • Atidžiai perskaitykite ir patvirtinkite, kad susipažinote su mobiliosios programėlės bendrosiomis naudojimo sąlygomis.
  • Naudokitės visasi mobiliosios programėlės privalumai!

Svarbūs dokumentai:

Bendrąsias naudojimo sąlygas galite rasti čia ir LKU mobiliojoje programėlėje.

Dažniausiai užduodami klausimai:

Kokiomis priemonėmis galima prisijungti prie LKU mobiliosios programėlės?

Prisijungimui prie mobiliosios programėlės galite naudoti mobilųjį elektroninį parašą, kvalifikuotą „Smart-ID“ paskyrą, arba, po registracijos taip pasirinkus, biometrinius duomenis – piršto atspaudą ar veido atvaizdą.

Kokiomis priemonėmis galima tvirtinti mokėjimus LKU mobiliąja programėle?

Mokėjimų tarp savo sąskaitų tvirtinti nereikia, o atliekant mokėjimą į kitos finansų įstaigos sąskaitą – tai galite atlikti mobiliuoju elektroniniu parašu arba kvalifikuota „Smart-ID“ paskyra.

Ko reikia norint naudoti LKU mobiliąją programėlę?

Jums pakaks turėti išmanųjį įrenginį, mobilųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį, su „Android“ (bent 7.0 ir naujesnės versijos) arba „iOS“ (bent 13 ir naujesnės versijos) operacine sistema, interneto ryšį, taip pat su kredito unija sudarytą elektroninių paslaugų sutartį, kurios naudotojo kodas nebūtų užblokuotas.

Kelis kartus nepavyko prisijungti biometrinės prisijungimo priemonėmis ir dabar šis prisijungimo būdas negalimas, ką daryti?

Jeigu užblokavote prisijungimą biometrinėmis priemonėmis, jį atblokuoti galite patys-prisijungdami su mobiliuoju elektroniniu parašu arba kvalifikuota „Smart-ID“ paskyra.

Praradau savo įrenginį, į kurį buvo įdiegta LKU mobilioji programėlė, ar galima jį užblokuoti?

Taip, savo kredito unijai nurodykite prarasto įrenginio pavadinimą, naudotojo kodą, kuris buvo registruotas mobiliojoje programėlėje (tik jeigu naudojate kelis naudotojo kodus), ir įrenginys bus užblokuotas. Primename, kad kitais įrenginiais ir toliau galėsite pasiekti LKU elektronines paslaugas.

Ar galima LKU mobiliąja programėlę įdiegti į kelis įrenginius?

Taip, įrenginių skaičius nėra ribojamas.

Esu daugiau nei vienos LKU grupės kredito unijos narys. Ar galiu per LKU mobiliąją programėlę prisijungti prie kelių savo paskyrų?

Taip, prieš tai reikėtų išsiregistruoti iš vienos paskyros ir iš naujo prisiregistruoti į kitą. Taip pat prisijungimui prie skirtingų paskyrų galite naudoti kelis skirtingus išmaniuosius įrenginius.

Noriu pakartoti jau atliktą mokėjimą, kaip taip padaryti?

Pasirinktos mokėjimo sąskaitos išraše pasirinkite mokėjimą, kurį pageidaujate pakartoti, tada paspauskite ant jo ir ant mygtuko „Pakartoti mokėjimą“.

Kitas mokėtojas pervedė lėšas į mano sąskaitą. Ar galiu atlikti jam mokėjimą, nekopijuodamas (-a) išsamių mokėjimo detalių?

Pasirinktos mokėjimo sąskaitos išraše spauskite mokėjimą, į kurį norite atsakyti, tada paspauskite ant jo ir ant mygtuko „Atsakyti į mokėjimą“.

Sudariau mokėjimo kortelės sutartį, tačiau dar nematau savo kortelės LKU mobiliojoje programėleje, ką daryti?

Jeigu mokėjimo kortelė Jums neišduota, ji nebus atvaizduojama ir LKU mobiliojoje programėlėje. Kai tik kortelė bus išduota ir aktyvuota, ją matysite ir turimų mokėjimo kortelių sąraše.